19/2/11

Edinburgh, un plaer.

Edinburgh és una ciutat molt bonica i acollidora. L'any passat ja us vaig fer una espècie de crònica de la nostra estada. Aquest any, em quedo més amb situacions, espais curiosos i anècdotes diverses.
El centre d'Edinburgh està ple de petits i curiosos carrerons.
Aquest és el pub on l'escriptora JK Rowling va crear el "Harry Potter".
L'any passat em va encantar el vell i a la vegada bell cementiri de "Greyfriars".
Vaja, que era obligatori repetir la visita.
Aquí teniu una vista del conegut castell d'Edinburgh.
Els carrers de la ciutat són lineals i molt elegants. Us deixo una foto d'un carrer dels no-coneguts d'Edinburgh.
El centre de la ciutat és preciós, i a la nit encara més.
El temps és molt variable durant aquesta època. De tant en tant cau una mica de pluja.
Les típiques cabines de telèfon no poden faltar...
Aquesta gent aprofita qualsevol excusa per colocar els colors del seu País. Mireu sinó el sostre de la Catedral de “St. Giles".
Edinburgh és una ciutat amb vistes guapíssimes. Aquesta és des del castell cap al mar.
Una passejada pel centre és mooooolt agraïda.
Aquesta és la façana del pub més antic de la ciutat
I aquest és l'interior.
I jo que m'hi faig un autorretrat...
En fi, Edinburgh, un plaer.