28/11/11

EL CENTRE D'IGUALADA, ZONA PER VIANANTS?

Intento que aquest blog no sigui gaire localista, ja que la intenció dins el que es pot, és arribar com més enllà millor. Un però és d'on va nèixer i no pot evitar estimar Igualada.
Al loro!!! Dimecres al matí, aprofitant que tenia uns dies de vacances, vaig agafar una estona la bici. Al tornar, vaig anar a fer la cerveseta a Cal Roure a la Plaça de l'Ajuntament. Eren un quart d'una del migdia. Tot just entrar a plaça, hi havia un grupet d'uns 50 turistes que recorrien la ciutat.
Mireu quina vista es van trobar, i això que la plaça està dins de la zona "per vianants" de la ciutat.
Us deixo unes quantes fotos que vaig fer només en una mitja horeta i la veritat és que no em vaig pas esplaiar. Cotxes que entraven a plaça, paraven on els rotava ja sigui per fer "gestions" a l'ajuntament o per carregar i descarregar (quan l'horari finalitza a les 11 segons em va dir un comerciant) o "gestions" varies com comprar tabac...
En fi, que una zona que està destinada a vianants i que és la zona per mi més bonica de la ciutat, s'ha convertit en una zona on els vianants han de sortejar cotxes, camions i furgos.
Tot plegat ho vaig trobar al·lucinant.
No sé què en penseu vosaltres, però jo no ho trobo pas lògic. Us deixo les fotos que vaig fer i animo a qui tingui la responsabilitat en el tema, a que es replantegi la situació.

2 comentaris:

RED ha dit...

Sí senyor!

Unknown ha dit...

moltes gràcies!!!