23/12/11

BONES FESTES!!!

Potser sóc molt simple però no m'agrada gaire això de l'ornamentació nadalenca, la trobo cutre i superficial. Com que no vull tenir el piset ple de merdes, només tinc damunt del sofà un petit antic pessebre que vaig "robar" ara fa uns anys de casa els pares. No és que tingui molt valor, però jo me l'estimo molt perquè és el que he vist tota la vida i ara el tinc a casa. En fi, que tot contemplant la modèstia d'aquest petit pessebre aprofito per agrair-vos les visites a totes i tots els que de tant en tant us deixeu caure per aquí i desitjar-vos un molt bon Nadal i unes molt bones Festes.
P.D.: no hi ha el Bou perquè està al taller SuperGlue3.
P.D. II: fa uns anys vam perdre el Caganer que no cal substituir perquè ja volto jo per casa...

3 comentaris:

Kiwi ha dit...

Eix!! Tota la family et desitgem unes bones festes, megablogger!! Booon Nadal!!

Ricard Closa ha dit...

Bones festes, Pau !!!
De blocaire a blocaire !!!!!

Unknown ha dit...

Kiwi, família, Ricard, moooooltes gràcies!!!