13/1/12

ROGER MAS + SANT JORDI (II)

Fa dies que tenia aquesta entrada preparada, però entre resums anuals, festes i varis encara no l'havia posada. Doncs vinga, el 28 de desembre vam anar a Solsona a veure el primer dels tres concerts que van oferir el tàndem Roger Mas i cia. + Cobla Sant Jordi.
Tot i fer un intens fred, si vas a Solsona és obligatori donar una volteta pel centre històric, així abans del concert ho vam fer. És preciós...



Dels que érem, només el Ramon es va atrevir a passar una estona de fred...
Era l'hora de tancar botigues i els botiguers feien l'últim repàs al dia.
Vam entrar un moment a la Catedral, ens va agradar aquesta màquina expenedora d'espelmes...
No us faré cap espècie d'explicació de les meves del concert, doncs ja us la vaig fer al novembre quan els vaig veure a Manresa on ja vaig disfrutar com un animal. Quasi dos mesos després, l'espectacle ha variat en algun tema i vaig tornar a gaudir moltíssim. Per qui vulgui, us deixo l'enllaç del concert de Manresa:
http://paucorcelles.blogspot.com/2011/11/roger-mas-cobla-st-jordi.html 
Això sí, us deixaré quatre fotos que vaig fer, com aquesta del gran Roger.
Nosaltres vam veure el primer de tres concerts a casa (Solsona) del Roger que serviran per gravar un nou CD. Jo ja l'espero!!!
Potser al ser el primer dia i com que es gravava el CD, l'ambient era una pèl seriós. Fins i tot el públic, abans d'aplaudir, deixava passar un o dos segons després de finalitzar el tema. En fi, estic esperant veure un concert totalment distès, vaja que ja estic esperant la gira de l'espectacle, per què la fareu, no???
A Igualada ja apretarem perquè tot i la ditxosa Crisi us contractin...
No es podia acabar l'entrada sense la foto del dia, el Ramon i jo amb un mega-Tió solsoní...