25/1/12

UNES QUANTES FOTOS DEL REC

L'altre dia, la Marina va penjar una foto a can Facebook del riu Anoia a la zona del Rec d'Igualada. Vaig pensar que jo n'havia fet una fa temps del mateix lloc. Així que amb tota la patilla del món, aprofito per recuperar-la.
Amb l'excusa,  dissabte a la tarda vaig anar a donar un petit tomb pel Rec i aquí us deixo els resultats. Espero que us agradin...
S'havia de tornar a fer una foto des del mateix indret...
I apa, vam enfilar aquest carreró amunt, i cap a l'Ateneu a veure els Ghettos...

2 comentaris:

gmestred ha dit...

Molt xules!!!, jo fa temps també en vaig fer alguna: http://www.flickr.com/photos/gloridays/2670280211/in/set-72157606168156866

Unknown ha dit...

moooooltes gràcies!!!
abans d'anar a dormir he fet un petit viatge per la teva galeria flickr
genial!!!