28/3/12

UN MOLT BON DISSABTE I

Dissabte matí em vaig despertar amb les idees clares. Després d'esmorzar una mica amb celeritat i carregar la bici al cotxe, vaig anar a buscar el CD del Roger Mas i la Cobla Sant Jordi que sortia a la venda el mateix dissabte. Temps d'assaborir una mica del CD fins a l'inici de la ruta, fantàstic!!!
Doncs vinga, a la ruta. Aquesta vegada vam ciclar pels voltants de Castellolí. Primera parada al cim dels Moions on hi ha una perspectiva bonica del Castell de la Pobla de Claramunt.
Vista d'un bon tros de l'Anoia amb Puig Aguilera intentant treure el cap.
Ara vista de la Pobla i el seu Castell. La Senyera ballava al compàs del vent...
Vam girar cua i vam tornar direcció can Brugués, can Musset i finalment can Soteres on just al seu costat el sherpa Roger ens va fer descobrir (redescobrir en el cas del Ricard) un indret prou curiós, la Roca del Pont. Vist des de darrera, la veritat és que no li vaig acabar de veure el què...
...però després vam baixar i ho vam poder veure bé. Una roca que realment és un pont, guapíssima!!!
Clar, calia fer més d'una foto...
...i més de dues...
abans de tornar a agafar la bici, em va agradar la llum d'aquestes fulles.
En fi, uns 25 entretinguts km que valen molt la pena. Com sempre que hi és present, el meu grandiós amic Roger, ha posat la ruta al seu Blog que jo sempre recomano als que voleu fer escapadetes pel País i sobretot per l'Anoia. La foto de Can Soteres, també és seva.
http://rogermarimonmuntanyes.blogspot.com.es/2012/03/urbpinyeretscastelloli-mollons-roca-del.html
Us deixo una última foto de la ruta. Una bonica pedra foguera. Aquesta vegada vam finalitzar la ruta com cal...
...dinar de tapes al Bar Manel d'Igualada amb el Ricard i l'Aran amb braves, callos, carxofes, txipirons, calçots arrebossats i uns boníssims...
...pops gallecs. Ja només feia falta omplir el temps entre el final de dinar i la reunió de cada cap de setmana (que aquesta vegada era dissabte a les sis de la tarda). I quina millor manera que amb...
...una gran estiradeta al sofà amb una mica de Glenrothes i el GRAN Roger i la Sant Jordi. En fi, un molt bon dissabte.