17/7/12

PEDRAFITA AMB EL QUIMI PORTET

Divendres vam tornar a gaudir del gran plaer que és voltar per Pedrafita amb una nova edició de "Les Veus de Pedrafita". Com ja va passar l'any passat amb els concerts del Sanjosex i del Roger Mas, aquest any m'ho vaig tornar a passar de conya.
Som-hi!!! Per mi, anar a Pedrafita és més que anar a un concert. Val la pena veure el paisatge i tot l'art que hi és present. Així que com diu el gran guru, vam arribar molt d'hora, molt d'hora,... tant d'hora que van obrir la porta per nosaltres, vaja que vam ser els primers. De seguida ens vam trobar amb les obres dels Ferroluar.
L'entrada a Pedrafita és molt més bonica que l'entrada de paper que donen en altres concerts. Mireu que xula...
Ja de seguida vaig voler anar cap a l'era on es feia el concert. Com l'any passat, tenia ganes de veure el sol baix sobre les bales de palla.
Hi havia temps de sobres. O sigui que temps per jugar amb el macro de la màquina de fotos...
...i jugar-hi una mica més...
El Quimi Portet es relaxava abans d'entrar en acció. Per un moment, vaig recordar el "Mestre" de "Caçadors de Paraules".
Aquest any, també hi va haver espai per la moda. Creacions del Jordi Rafart.
L'era, des de més amunt.
Temps per autofotografiar-se...
Com moltes d'altres, aquesta escultura de la Teresa Riba em té enamorat!!!
Al pis de dalt de la Masia hi havia obres de l'Albert Burzon i l'Ester Comenge.
Vaig sortir a la terrasseta. Ja començava a arribar gent i...
...ja queia la tarda.
Vaig baixar a la planta de la Masia per veure l'obra del Jordi Sanauja.
El Jordi presentava una obra molt interessant i molt integrada a l'espai.
Moment posta de sol per viure acompanyat o...
...mai més ben dit, sol...
Uns gossets acabats de néixer, eren l'atracció del personal.
I finalment, moment pels dos concerts. Primer van començar els "Akords Funk Groove". Concert molt interessant, jo el vaig seguir d'aprop, i de lluny...
I per acabar va venir el moment esperat. El "Mestre" Quimi Portet i el seu grup, ens van obsequiar amb un concert de molta qualitat i amb molt bon humor. Un concertasu!!!
En fi, que moltes gràcies al Xavi i a tota la gent de les Veus de Pedrafita per tornar a tenir l'atreviment de, en aquests temps que corren, muntar una història tant ben parida com aquesta. GENIAL!!!
ahh!!! i gràcies els que voltàveu per allà i em vau comentar que de tant en tant us deixeu caure pel Blog. Ostres, em fa molta gràcia...