6/8/12

EDINBURGH IV

Edinburgh té alguna muntanyeta al voltant que et dona bones vistes a la ciutat. O sigui, que el diumenge el vam començar caminant una miqueta i contemplant vista.
Es celebrava el Festival de Jazz d'Edinburgh amb actes de masses com aquesta cercavila de Carnaval brasiler i...
...actes més modestos com aquest concertillu on la gent fins i tot s'animava a ballar una mica.
Després de quatre visites a la ciutat, vaig poder aprendre com es netegen els vidres de les seves peculiars finestres.
La tarda-vespre la vaig dedicar a passejar per la Royal Mile on vaig poder contemplar moments molt turístics...
Aquest paiu és un Krack. Tenia tots els turistes pendents amb un número simple que consistia en...
...treure's ell solet una camisa de força.
Un dels elements que m'agraden molt de la ciutat són els seus taxis...
i com no, els seus petits carrerons.
El capvespre començava a visitar-nos...
...mentre jo em parava a escoltar aquests músics de carrer. Boníssima la versió del Mr. Tambourine.
Més Royal Mile...
i més carrerons...
i una mica més dels músics. Éren molt bons.
Per acabar el dia, més música. Els pubs del centre de la ciutat ofereixen música en directe i molt bona a la nit.