25/9/12

LASTUR i ZUMAIA. EUSKADI I

Amb la bona companyia del Joel, vam fer la tradicional escapadeta de Juliol a Euskadi. Amb el rotllo de les vacances, encara no havia penjat cap foto o sigui que tinc material del que a mi m'agrada per uns quants dies.
Vam arribar a Mutriku el dia de St Jaume quan les festes s'estaven exhaurint. Temps per veure una espècie de cercavila amb trikitixes molt guapes.
Uns dies a Euskadi es comencen amb un bon txuleton a la Vall de Lastur, a Deba. Com sempre moment  excepcional i com sempre us deixo foto de l'abans...
...i foto del després.
Abans d'anar a per la merescuda migdiadeta, lleugera parada per contemplar la vall. A vegades hi ha gent que em pregunta què faig anant cada any a Euskadi i penso que només cal una estoneta per allà per obtenir una ràpida resposta.
A la tarda ens vam trobar amb els de la terrassa del Soler a Zumaia i vam aprofitar per anar a veure el Flysch, una única i espectacular zona de penya-segats que imperdonablement encara no havíem visitat mai.
Us en recomano fermament una i moltes visites. Si en voleu saber més, aquí teniu un enllaç a la Wiki que ho explica bé: http://es.wikipedia.org/wiki/Rasa_mareal_entre_Deva_y_Zumaya
És un lloc increïble i crec que les fotos que hi vaig fer no són capaces de transmetre la grandiloqüència de tot plegat.
Ja estic esperant la propera visita per veure el Flysch amb marea baixa, ja que crec que encara ha de ser millor...
Vam finiquitar el primer dia (i amb aquesta foto acabo aquesta entrada), tot sopant a Zumaia. M'encanta el moment de capvespre a Euskadi quan les traineres tornen de la mar.