27/12/12

LES PROPINES DE 2012.

Hi ha instants de l'any que et treuen momentàniament de la rutina per poder-hi tornar. Són moments genials que jo els veig com unes propines, i aquest 2012 n'ha donat varies. Som-hi!
Com he fet en l'entrada del "meu 2012", també us deixo l'enllaç a l'entrada de la foto en qüestió per si voleu veure més imatges.
Edinburgh. El handicap de tenir un bon amic lluny durant molt temps és que et fa perdre el contacte diari amb ell però per contra, et dona el privilegi d'anar-li a fer micro-visites de tant en tant on poder gaudir per exemple, de la tranquil·litat d'un diumenge matí en un pub escocès. Entrada original. 
Hibernian. També a la visita de Febrer a Edinburgh, vam viure un partit de la lliga escocesa de futbol Hibernian-Aberdeen. Potser un moment un pèl freaky, però un moment prou divertit. Entrada original.
Solsona. Una passejada pel centre de Solsona sempre és un moment agradable, l'excusa va ser anar-hi a veure el final d'una etapa de la Volcat. Entrada original.
Castell de Boixadors. L'endemà, la Volcat acabava a Igualada i nosaltres vam seguir tota l'etapa. Feia temps que volia conèixer el castell de Boixadors i no em va defraudar, és molt bonic. Entrada original.
Moixiganguers. Ja feia temps que els seguia però aquest any m'hi he enganxat de nou, l'ambient a la Colla val molt la pena i jo m'ho passo de conya tot fent fotos a les actuacions. Entrada original.
Micro. Tot anant en bici vaig veure aquesta marieta i vaig posar a prova la meva màquina. El resultat, espectacular.
Rasos de Peguera. En l'habitual excursió primaveral de la Colla Ghetto, vam trepitjar terres berguedanes. La ruta bttera, de les millors que hem fet mai. Entrada original.
Corraló dels llibres oblidats. En ple mes de maig tot d'antics llibres van poblar el passatge Galí a Igualada. Una idea molt xula, jo em vaig fixar en la seva ombra. Entrada original.
Tutatis. Engego el Facebook en una tarda-vespre de Juny a casa. Varis amics han penjat unes fotos d'uns núvols espectaculars. Surto al balcó i... Per Tutatis, el cel ens cau a sobre!
European. A Igualada al Juliol sempre tenim una super propina. L'European Balloon Festival dona color al nostre cel. Entrada I. Entrada II. Entrada III.
Edinburgh i II. Es veu que no n'hi havia prou amb una sola visita i al Juliol vaig tornar anar a veure el Ramon. L'estona de diumenge tarda-vespre per la Royal Mile va ser genial. Entrada original.
Mutriku. Després d'un any sense anar-hi, una volteta pel port del meu poble a Euskadi em va saber a glòria. Entrada original.
Festa Major. Fa uns anys que és obligatori ser a Igualada per Festa Major. Jo en vaig fer la meva crònica particular: http://paucorcelles.blogspot.com.es/2012/08/festa-major-digualada-2012.html
La Coll@nada. I si és obligatori ser a Festa Major és gràcies en gran part a La Coll@nada. Que bé que ens ho passem. Els de la meva Colla organitzem els Jocs Bèsties.
London. Tenir un amic que està enamorat de London, tard o d'hora s'havia d'aprofitar. Un viatget de tres dies impressionant. London I. London II. London III.
Sant Benet de Bages. Última propina de l'any per una molt bona visita al Món St Benet. Entrada original. Ahhhh...
...i si voleu veure les propines d'altres anys:
2010: http://paucorcelles.blogspot.com.es/2010/12/les-propines-del-2010.html
2011: http://paucorcelles.blogspot.com.es/2011/12/les-propines-de-2011.html