15/7/13

ELS MOIXIS A MONTBUI

Ahir, els Moixiganguers d'Igualada vam ser a Santa Margarida de Montbui amb Xicots de Vilafranca. Després de tirar molta foto a l'European Balloon Festival (a veure si us puc posar l'entrada demà), pensava que no estava molt motivat però, quan van ser les 12, m'hi vaig posar...
Vinga, 12 imatges. A veure si us agraden...
Descens del 4d7. Veieu el campanar?
Doncs el 5d7 el vaig veure des de dalt de tot... Moltes gràcies Carles i Albert per donar-me la idea. Quan vaig arribar -hi, no vaig passar desapercebut...
Mans a la pinya i...
...som-hi.
Terços amunt!!!
Déu n'hi do amb l'objectiu de la Panasonic...
Segona aleta.
En fi, que vaig gaudir d'una visió molt diferent i molt ben parida del castell.
Com podeu veure, la gent de Xicots ens va ajudar molt a la pinya.
L'agulla del 3d7a vilafranquí (gràcies Adela per la imatge). 
I amb el 3d7 acaba un primer tram de temporada que pels Moixis ha estat molt reixit. Ara venen unes merescudes mini-vacances i la vista, i les ganes, ja estan posades en Festa Major.