1/7/13

GRAN DIA DELS MOIXIS A IGUALADA

Ahir els Moixiganguers d'Igualada afrontàvem la diada del nostre local, "Cal Tabola", amb ganes de oferir una gran actuació. Ens van acompanyar Castellers del Poble Sec i Castellers de Berga. Vam iniciar amb aquest intent de 4d8.
Aquest, és un castellot i com vaig fer en la darrera actuació, vaig situar-me en aquest punt de la Pius XII on la perspectiva del Carro Gros és preciosa.
Amb canalla a punt de coronar, la cosa no es va veure clara i l'intent va quedar en això, un intent.
A partir d'aquest punt, la meva Diada es va acabar. Havia d'anar a preparar un paella per la gent de l'Estival de Jazz d'Igualada i clar, de moment no es pot estar a tot arreu. Com que el dia prometia, vaig deixar la màquina al Toni que va captar aquests tres castells, 4d8, 2d7 i 7d7c. La nostra tercera millor actuació de la història.
Moltes felicitats colla i moltes gràcies Toni per les fotos.
Després de la paella (per cert, prou bona...) i de passar una bona tarda per l'Estival vaig anar cap a Cal Tabola on, gràcies al Wat's up, vaig veure que la història estava animada. Només arribar, em van fer passar pel peatge... Com veieu hi havia molta roba estesa i és que pel que es veu els dies grans es celebren amb remullada...
Bé, un gran dia morat que vaig poder viure d'una manera diferent i que es va acabar amb l'última llum del dia.