23/7/13

SOMIATRUITES

Aquesta setmana s'ha inaugurat a Igualada el "Somiatruites", un espai gastronòmic-cultural al Barri del Rec. L'espai és preciós, ja que es tracta d'una antiga adoberia restaurada amb un disseny elegant i alhora divertit. Ells diuen que volen apostar per una cuina de qualitat presentada de manera informal i això sí, assequible. Vaig tenir la gran sort de comprovar tot el que us estic dient en una prèvia la setmana anterior (per cert, moltes gràcies pel convit).
Us animo a visitar el Somiatruites, crec que us agradarà.
Podria posar-vos totes les fotos del sopar però crec que trencaria la màgia que els primers dies poden aportar. Ens van mostrar molta de l'oferta que presenten amb alegres entrants, sofisticats trikinis/hamburgueses i elegants tapes. Ara bé, de tot plegat, em quedo amb les costelles de porc amb una salseta impressionant i les sorpresives postres.
Va, no m'enrotllo més, us deixo tres fotos. No portava la màquina, així que són del mòbil i la qualitat baixa...
Comencem pel local que com us he dit abans, és preciós.
Seguim, tapeta de gambes arrebossades amb ensaladilla.
No podia faltar una truita... Trobareu el Somiatruites al...
...carrer del Sol 19 (barri del Rec d'Igualada).
El telèfon és el 93 803 66 26 i la web:
http://www.somiatruites.co/
Nois, us desitjo tota la sort del món. Que us vagi molt bé!!!
Jo també sóc d'aquella escola perduda on només hi estudien els nens que somien en truites...