19/2/14

FOTOS DEL XIIIè TORNEIG CASTELLER A IGUALADA

Aquest passat cap de setmana els Moixiganguers vam organitzar a Igualada, la nostra ciutat, el XIIIè Torneig Casteller de Futbol Sala. Jo m'ho vaig passar de conya durant els dos dies amb la màquina de fotos. En vaig fer moltes i aquí us deixo 20 imatges en forma d'espècie de crònica visual del campionat. Som-hi!!! Per mi el millor inici és aquesta foto, cal tenir en compte que jo quan jugava era porter...
40 Colles castelleres participants i més de 1.700 persones a Igualada. De tots, els Castellers de la Sagrada Família van ser escollits la millor afició.
Cal dir però que no eren els únics bons. Els Xics de Granollers rotllo "All Blacks" de Nova Zelanda...
Els Sagals Vic-kings... 
Van venir castellers de tot arreu i d'altres galàxies...
Tanta gent va fer fins i tot inventar noves pistes de joc. Em va agradar la pista de l'Amfiteatre de les Comes.
Els de la Sagrada Família donant les gràcies a la millor afició.
Durant el torneig vaig poder veure 4 emocionants tandes de penals.
Tanta emoció porta molts nervis... Mireu com estaven els Al·lots de Llevant!
Ja som a diumenge matí. Després d'unes obligatòries matines, molt ambient a les Comes.
Més tandes de penals, aquesta més vistosa encara, gràcies al groc dels Castellers de Badalona.
El porter de la Jove de Tarragona retingut pels seus "amics"...
Els meus, els Moixiganguers, van assolir una meritòria 7ena posició.
En un torneig casteller no calen escales per despenjar pancartes...
I ja som a la final, que va ser l'únic partit que es va jugar a la Sala de Barri de les Comes, que estava plena com mai.
Jo vaig viure el partit a peu de pista i m'ho vaig passar molt bé.
Crec que a la final van arribar els millors equips que vaig poder veure durant els dos dies, i crec que els vaig veure quasi tots. Igualtat màxima entre Vilafranca i Mataró, 1-1 final i tot es va decidir a...
...la tanda de penals. Tots els penals van ser executats de forma magistral, tot i que els dos porters eren molt bons, però...
el darrer penal dels Verds el va parar el porter. Així doncs, els Capgrossos de Mataró es proclamaven nous campions del Torneig Casteller de Futbol Sala. 
Un dinar multitudinari tancava un intens cap de setmana. Felicito als Moixiganguers, organitzar una història com aquesta no és fàcil i crec que va sortir un torneig d'excel·lent. Ah! i si algú vol...
...veure totes les fotos que vaig fer, us deixo l'enllaç al flickr (més de 400 fotos, quasi res...): https://www.flickr.com/photos/117321765@N07/sets/72157641150427225/