18/3/14

NEGRA SOMBRA

Després d'una entrada amb tanta foto com la d'ahir, avui anirem més suau...
Fa pocs dies, tot passejant amb la darrera llum del dia, vaig fer aquesta foto a les gàrgoles de Santa Maria d'Igualada. Com faig en altres ocasions, he buscat maridatge a la imatge en forma de música. (Cal dir que aquesta vegada m'ha ajudat el Cinto del Cafè de l'Ateneu). Vaja, que hem decidit que el millor maridatge per aquesta foto és...
..."Negra Sombra", poema de Rosalía de Castro que vaig conèixer fa temps gràcies al duet Luz Casal & Carlos Nuñez en aquella meravellosa "Mar Adentro". El que passa és que ara fa poc, el meu admirat Roger Mas l'ha versionada a l'imprescindible CD amb la Cobla Sant Jordi i clar, és obligatori deixar-vos amb la seva versió. No m'enrotllo més, gaudiu de la música...