4/7/14

DESPERTAR D'UN PETIT SOMNI

Avui s'inicia un nou cap de setmana i jo que encara tinc en el record el darrer, ple de fortes emocions des de divendres a diumenge.
Estic molt content de veure com els setmanaris anoiencs de paper, apareixen aquesta setmana amb un pòster de la torre de 8 amb folre dels Moxiganguers amb una foto que m'és familiar...
Grans Moixis, que ben parit haver tornat a la Colla després de tant temps!!!
A més, a les orelles encara...
...resona aquella finíssima veu de la gran Sílvia Pérez Cruz. Quin concertaçu (espero haver-ho escrit bé, eh Gès!!!) el de dissabte a la nit!!!
Per mi, una de les millors cançons va ser "Alfonsina y el Mar". Us la deixo perquè la podeu gaudir una mica...
Ja ho veieu, mentre vaig despertant del petit somni que va representar el cap de setmana, ja tornem a entrar en el següent...
Aprofitem-lo!!!