18/7/11

NEGRE FUM

Amb el Toni i l'Anna vam anar a dinar ahir al Negre Fum de Vilanova i la Geltrú.
Al passat Setembre ja hi vam fer una primera visita i com que ens va agradar, s'havia de repetir... Com ja us vaig dir el primer cop, el Negre Fum fa una clara aposta pel producte proper i això a mi m'agrada molt.
Per començar vam tastar cinc olis catalans, tots molt bons, jo em quedo amb el de Ciurana i el de l'Empordà.
Aperitiu, gaspatxo i amanida de pop.
De primer van venir aquests musclos que eren boníssims.
El meu segon, un plat per recordar, "Cap i pota de vedella ecològica amb cigales". Ostres, feia dies que no gaudia tant d'un plat, impressionant, de veritat.
Vam regar-ho tot plegat amb aquest blanc afruitat "Torre del Veguer", del Garraf.
Les meves postres, també molt bones, "Trifàsic de Baileys".
Vam complementar les postres amb aquest gran vi dolç escumat "Frisant de Gel", de Gramona.
En fi, només dir-vos que la meva segona visita al Negre Fum m'ha fet entrar moltes ganes de que arribi la tercera.


Com a anècdota, jo que durant part de la meva vida he estat coixet, em va fer gràcia veure certa persona coneguda dinant a costat nostre...

També em va agradar que se'n recordaven de nosaltres, què voleu que us digui, a mi aquestes coses em fan gràcia.

I recordar-vos que podeu trobar el Negre Fum a la Plaça Mediterrània, 2 de Vilanova i la Geltrú. El telèfon és el 93,815,33,62, i sí, és el restaurant del Sergi Lòpez...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No m'ha quedat clar qui va dinar al vostre costat... El Sergi Lopez o l'Isabel "coixet"???

Unknown ha dit...

jajajajajajaaaa
m'hauria agradat moltíssim veure'l, però el Sergi Lòpez no hi era.