15/10/12

6 HORES AL CELLER DE CAN ROCA

En aquests últims dos o tres anys he tingut el privilegi de passar per quatre o cinc restaurants de, com es diu en termes castellers, gamma extra. Totes les experiències m'han agradat prou, però amb diferència, on havia gaudit més de tot plegat era al Celler de Can Roca.
Aquest dissabte, amb la gent del Ghetto (moooltes gràcies per la bona companyia), vam tornar a visitar el Celler. Us diré que hi anava amb alguna reserva doncs la visita anterior l'havíem fet ara fa tot just un any i clar, sospitava que l'efecte sorpresa havia de quedar una mica anul·lat. Doncs bé, el que més m'ha agradat de dissabte és que tot i repetir la visita, és la vegada que més he gaudit d'un restaurant com aquest, superant fins i tot la visita anterior. Ostres, si us ho podeu permetre, una visita al Celler de Can Roca és obligada. No m'agrada gaire parlar de preus, però com que alguns m'ho heu demanat, trencaré la norma. Si no us passeu en el tema vins (a més, crec que el preu dels vins és molt correcte) podeu fer un Celler sense estar-vos de res per uns màxim 200€. En aquest punt vull dir-vos que per mi el Celler no és car, val diners. A més, és una cosa única al món i ho tenim a casa, anar-hi és quasi gratuit.
Ahhhh que no m'ho vull deixar, agrair el tracte exquisit de tota la gent del Celler i sobretot del gran Josep Roca, robar-li 10 o 15 dels seus valuosos minuts, va ser un premi per a nosaltres.
Vam entrar a la una del migdia i vam marxar a les set de la tarda. No us deixaré foto del plat per plat perquè crec que seria trencar la sorpresa d'aquestes veritables obres d'art culinàries, plats per recordar d'un menú equilibrat que es converteix en un recorregut de llarga distància on vius tot tipus d'emocions. Us deixaré doncs, una espècie de muntatge fotogràfic que em vaig "currar" ahir, ple de totes o quasi totes les sensacions de 6 meravelloses  hores d'un dissabte d'Octubre al Celler de Can Roca.
Com sempre, espero que us agradi, en aquest cas, mai més ben dit...

4 comentaris:

bet ha dit...

Fantàstic Pau!! ja m'ho imagino, deuria ser espectacular! és un dels llocs on tinc més ganes d'anar, però primer caldrà estalviar una mica, tot i que trobo molt bé el que dius de que no és car, sinó que val diners. Crec que una experiència així, una vegada a la vida ens la podem permetre!Quina sort que hi hagis pogut anar un parell de cops! Jo vaig estar al Sant Pau fa un any i tot i que és diferent, també em va agradar molt.

Unknown ha dit...

ei!!!
jo també vaig estar al sant pau i també em va agradar molt, crec però que el celler el supera
l'avantatge que tenim de tenir aquests monstres per aquí és que surt quasi gratis anar-hi, a vegades ho comparo en un fanàtic del bàsket que vulgui anar a veure un partit de la nba, imagina't només que val el viatge...
si pots,un dia passa't pel celler (un dia hauré de demanar comissions als restauants, jajajajajaaaaa)
moltes gràcies pel comentari!!!

subterrani ha dit...

hola! fa dues setmanes vaig ser-hi, a Can Roca. No veig foto del besuc! Juntament amb les gambes i les primeres de les tres postres (amb la sidra de pera...) el millor d'un dia immillorable. Val la pena, tot i la clavada que suposa. Molt maques, les fotos.

Unknown ha dit...

el besuc ens el vam cruspir, estava boníssim!!! i això que semblava un plat de transició...
ei! a veure si quan ens veiem pels "puestus", fem una mica de tertúlia de tot plegat...
moooooltes gràcies pel comentari!!!