9/10/13

RESTAURANTE ABANTAL DE SEVILLA

Ahir ja us vaig dir que avui us parlaria del tec que ens vam marcar dissabte a Sevilla. El Joan i el Joel van triar el "Abantal" que com ells mateixos diuen a la seva web, és un restaurant de cuina andalusa contemporània situat al centre de la ciutat. Com és habitual, vaig demanar si us podia mostrar les fotos al Bloc i com que em van donar permís, aquí les teniu. Vaig gaudir molt d'un dinar amb textures, ingredients, colors i saber fer diferents als que nosaltres estem acostumats.
Vam triar el menú degustació que s'iniciava amb aquests entrants...
Després va venir un segon entrant de salmorejo de remolatxa amb tonyina i ametlla.
I els plats: Corvina curada en sal con tomate seco, cebolla suave y alcaparras.
Ostras sobre cremoso de coliflor, cardos con piñones y enebro.
Per mi el millor plat del dia: Yogur de foie, compota de melocotón, crujiente de frutos rojos y miel.
Ensalada de presa ibérica de bellota adobada, con uva, higos y nueces.
Corval negro con verduras encurtidas y aire de adobo.
Cochinillo crujiente con aliño de col blanca y huevo.
Selecció de 5 formatges dels quals jo destacaria els tres que queden davant, d'esquerra a dreta: Comté de França, un Gouda d'Holanda i Blau de l'avi Ton de Lleida.
Pre-postre: Sablé de avellanas con chocolate caliente y helado de vainilla.
Postre: Bizcocho de pistacho, cardamomo y sorbete de limón.
Un bon final, galetes pels cafès.
Vam banyar-ho amb un vi de la terra, aquest "Silente" sevillà que ens va agradar molt.
En fi, que com us he dit abans, em va agradar molt aquest dinar a Sevilla. Era prou bo i a més, tastar elaboracions diferents a les corrents és un exercici molt interessant. Per si algú hi està interessat, trobareu el "Abantal" a la calle Alcalde José de la Bandera num. 7 - 9 de Sevilla. El seu telèfon és el 954.540.000