17/1/12

MENÚ DE TAPES A L'OSPI

Dissabte vaig tornar a anar a dinar a l'Ospi de l'Òscar Piedra a Sallent, aquest cop amb nova i molt bona companyia. Vam fer una proposta que jo no havia fet encara en anteriors visites, el menú de tapes. 
15 mini-tapes + postres. 
Ostres, ja sé que l'Òscar em té comprat des de fa temps, però aquesta vegada vaig tornar a  disfrutar i molt. Van començar a venir petites exquisiteses que van sumar un tot molt i molt complert rematat amb unes grans postres. A més, els plats de l'Ospi sempre venen presentats amb una elegantíssima senzillesa.
He fet un muntatge de totes les tapes però no les vull enumerar a totes, sempre s'ha de guardar un pèl de factor sorpresa pels que us animeu a fer una visita a l'Ospi. Us destaco una tapa per cada part de l'imatge (d'esquerra a dreta i de dalt a baix): el conill escabetxat amb sofregit de ceba i tomàquet, l'anguila fumada, el tàrtar de tonyina, l'espàrrec ametllat, el pop gallec, l'hamburguesa de cèrvol, la zamburinya farcida d'ibèric-marisc i la crema de verdures amb ou potxé.
Les boníssimes postres que vaig escollir: Borratxo amb crema pastissera cremada i gelat de cafè
Doncs això, que hem inaugurat molt bé l'any gastronòmic amb la visita a l'Ospi.
http://www.restaurantospi.com/
93 820 64 98
Ah! i per variar, vam acabar l'àpat de la millor manera possible...
Moltes gràcies a la gent de l'Ospi i als/les compays/es de viatge.

2 comentaris:

subterrani ha dit...

el dia que vam anar-hi, a l'Ospi, vam compartir uns entrants i vam fer uns segons. Ens van agradar tant els entrants que vam deixar pendent tornar-hi per fer-hi un àpat com el que expliques.

Unknown ha dit...

jo te'l recomano, de les vegades que he fet un OSPI(i no són poques, és dels cops que he gaudit més)
per cert, gràcies per visitar el Blog de tant en tant!!!