6/2/13

EL KINOKO DE SOLSONA

Com us vaig dir ahir, diumenge vam ser a Solsona per passejar una estona i clar per fer un bon tec. Vam triar el Kinoko, un restaurant japonès. M'ha agradat saber el que vol dir "Kinoko": el nen petit de l'arbre. Com diuen a la web del restaurant, més o menys vol dir bolet. Està clar que és un nom molt idoni per un japonès a Solsona, bona terra de bolets...
Vinga, no m'enrotllo. Aquest va ser el dinar que em vaig cruspir... Tot es va iniciar amb un petit aperitiu, una espècie de finíssim filet de pit de pollastre. 
"Amanida Yakiniku": una senzilla amanida amb variat d’enciams amb carn de vedella fina i salsa Yakiniku
Variat de Sushis: Nigiris i Makis
Salmó a la crema ambo bolets Eringi i Simeji acompanyat de verdures

Per postres: "Daifuku". Un original dolç amb una espècie de capa gelatinosa que quan la comences a caixelar...
...t'apareix una xoco molt bona.
No m'ho vull deixar, gràcies als/les altres deu de colla, m'ho vaig passar molt bé!
Bé, un bon àpat amb un preu molt i molt ajustat i un servei molt atent. Possibilitat de fer menú tancat (de fet, el nostre ho era).
Trobareu el Kinoko a l'avinguda Cardenal Tarancón 18, baixos a Solsona. El telèfon és el 973482203 i la seva web: http://www.japo.cat/kinoko/