15/4/13

CAL VICENÇ DE TOUS. ESMORZAR DE FORQUILLA I GANIVET.

Els meus amics Joel/Joan em tenien preparat un regal pel meu recent aniversari, un esmorzar de forquilla i ganivet al Restaurant Cal Vicenç de Sant Martí de Tous. Jo en tenia moltes ganes ja que a l'agost vaig passar-m'ho com un nen en un degustació impressionant i a més, un tec amb els nens sempre és un luxe. Ja veureu que l'esmorzar, va ser de categoria... 
Vinga, olives amb col-i-flor de Tous i ceba.
Llesqueta amb una fina arengada.
Sublim costelló de porc amb puré de patata i tòfona.
Rabo.
Pop a la gallega.
Popets a la plantxa.
Foie fet pel Vicenç.
Jo volia amanir-ho amb una copeta de vi blanc, però el Joel va dir que en tot bon esmorzar de forquilla i ganivet es beu vi amb gasosa. Res a dir...
Ei, que encara faltaven les postres. Ametlles torrades i uns fantàtics pistatxos garrapinyats.
El Vicenç ens tenia una última sorpresa preparada. Copeta final d'un Sauternes 2008. Un gran final d'un grandíssim esmorzar. Us recomano una visita a Cal Vicenç, un restaurant amb un ambient familiar que té i cuida el bon producte. Són gent amb ganes que fa bona feina a un molt bon preu. Els podeu trobar al...
...carrer Carretera 16 de Sant Martí de Tous. El seu telèfon és el 938096343.
En fi, Joel, Joan i gent de cal Vicenç, moltes gràcies per un impressionant regal com aquest!!!

3 comentaris:

8cadires ha dit...

Un esmorzar bestial i fantastic !!!!!!!!!!

Ricard Closa ha dit...

Gormands endimoniats sense remei !!!!! (des de l'enveja més sana)

Unknown ha dit...

Ritxi!!! és lu que hi ha jejejeeeeeee!!! ja saps, sempre se'n pot convocar un altre...
8 Cadiraires!!! amb ganes ja de que arribi el3 de maig...